Många bollar i luften


I mitt huvud är det kaos just nu.
Som tur är har jag klarat av mitt första seminarium idag. Min grupp är riktigt bra!!
Igår var vi riktigt seriösa och möttes upp och åt frukostbuffé på ett mysigt ställe som heter Systrar & Bröder, sen drog vi vidare till Stadsbiblioteket och pratade i genom lite inför seminariumet vi hade idag.

Det är så mycket som måste fixas just nu och jag skulle allra helst vilja gå en runda på stan och handla massa fina kläder och även köpa lite praktiska saker till skolan. Bara sega på och fika något gott!
Men det får jag ta efter att allt detta är klart!



Postat av: Anna

Sv: kika i någon av alla skvallertidningar, på vart enda kort ser det ut som dig! helt sseriöst!

2009-01-29 @ 20:24:51
URL: http://annakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback