Ett jäkla rännande


Jag var från början ledig idag! Men så ringde de från jobbet igår och ville att jag skulle jobba 15-19 idag, så självklart passar jag på att tjäna in lite kosing.
Jag sov iaf ut och blev väckt av min plutt som ringde och sa att han glömt nycklarna hemma... så det var bara att vakna till och städa lite och sen åka iväg med tåget till Lund och ge nyklarna till Jens. Det var ju precis att jag fick jobba ikväll, annars hade ju jag varit hemma och kunnat släppa in honom.
Tur är iaf att det tar bara 10 min med tåget från Malmö till Lund!

Ikväll efter mitt arbetspass ska vi träffas några ur klassen och gå på någon pub. Ska bli spännande!
Men jag hoppas för min del att det inte blir sent, för imorgon har vi vår första kursintroduktion och då måste jag vara på hugget! Jag får gå hem i tid och sova min timmar :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback