Del 4: Juldagen


Vilket betyder mer julmat, som denna gång blev hos momma, men det kommer en annan dag.
Och sen till ordningen, utgång på folkan i Ström.
Fixade till mig i Mosters lägenhet och sen skjutsade mamma mig till Elin kompis som hade förfest.


Elins kompisar Marie och Malin


Jag och Elinpelin

 


Gulliga Elin


Inte lika gullig längre.. haha


Robert, Anna och Noffe var också där


Söta Marre kom också efter många hit och dit.. hade inte träffat henne på väldigt länge

På vägen till Folkan träffade jag en lite voffsing som jag fick leka med


Simba hette den lilla söta taxen


Rossö-folk fanns det gott om inne på Folkan


Träffade även min jättefina kusin Anna

 
Ett jäkla gapande var det


Det tyvärr dåliga bandet som spelade...

Kvällen var väldigt lyckad!

Postat av: Gurun

Klart finaste kussarna!

Kram/mamma

2009-01-11 @ 20:00:52
Postat av: Anonym

Det var en rolig kväll:) Men den hade ett högt pris:P Kram

2009-01-11 @ 23:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback