Del 2: Friluftsliv


Jag älskar att vara ute, iaf ibland, när jag är på rätt humör.
Vissa dagar är jag lat som bara den och vill inte röra en fena, men andra dagar är jag med på vad som helst.

Dagen innan julafton åkte vi lite skridskor med Anna och hennes familj och Petra och Mattias var också med.


Anna hjälper Hailey att stå på skridskor 2 gången i sitt liv


Älskade mamma och voffsingarna kom förbi och kikade


Jens trodde han var Peter Forsberg


Spännande tyckte Tassa

 

Vi har hunnit med många sparkturer med voffsingarna, här är en gång av de


Jens sticker iväg som en raket


Provar ett nytt sätt att åka

En annan gång..


Viva, Tassa & Mamma


Kolla himlen


Viva är duktig, hon drog mig nästan hela vägen

När vi var i H-sand åkte vi till Smitingen och kollade läget

Viken där badplatsen ligger, havet var inte fruset till is


Vackert


Jempa som ser ut som Gunna lekte på stenarna



Tillbaka i Rossön åkte vi längdskidor sista kvällen i mörkret, med pannlampor på huvudet


Jens Svan och Karro Kalla


Pappa och hundarna

Postat av: Gurun

Vilka roliga bilder. Ni hann ju med en hel del här hemma. Ni verkar gilla vinteraktiviteter!... men bor i Malmö, fniss,

Tusen kramar mamma

2009-01-09 @ 10:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback