Del 1: Götborg


När jag och Jens åkte norrut stannade vi ju en sväng i Gbg hos min kära vän Petra och hennes Mattias.


Paketöppning

De bor i en jättefin lägenhet som ligger vid en hamn, där stora båtar lägger till.



Vi hann med en sväng på stan och jag såg min första spårvagn
 

 
Jens och Mattias testar Mattias snuskleksaksko


Vi kollade på Mattias handbollsmatch


Hans lag var duktig och vann

Och vi hann även med ett besök på Lisberg


   
Galet mycket ljusbelysningar och tom. renar


Tänk om jag kunde få ha långa ben




Kärlekspar


Mitt hjärta och jag

Sist men intre minst åt vi på Petras favvorestaurang, Min bror & jag


Min mumsiga förrätt


Min varmrätt


Öl + Mat=Jens Nöjd


I bilen på väg hem till Rossööön

Tack så jättemycket Petra & Mattias för att vi fick åka med er! :)


Postat av: Petra

Öhöö, ser jag något nyvaken ut på första bilden? Haha.

Vi hann med så mycket trots den lilla tid vi hade, det var så himla kul att ni kunde åka med oss!

Det bästa var när vi kom hem i söndagskväll, när vi öppnade dörren så doftade det fortfarande av ljusen ni gav oss. De har fått brinna hela tiden när vi har varit hemma, de luktar ju jättegott för att vara doftljus ;)

Men nu ska vi banne mig se till att fixa ett Malmöbesök innan sommaren kommer!

Ta hand om varandra, och så hörs vi när skolan har dragit igång, då vill jag ha lägesrapport!

Tack för att du finns, hjärtat.



Pussar i massor

2009-01-06 @ 13:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback