Pluggis


Jens kallar mig det nu. Och kommer förmodligen göra det de kommande 3 åren..
Sitter och läser och läser. Just nu omvårdnadsteorier. Försöker även börja skriva på etikdelen i hemtentan.
Men jag vill istället kolla på massor av filmer.

Igår tog jag ett uppehåll iaf och kollade på The Duchess. Riktigt bra, fast otroligt sorglig. Jag älskar sådana filmer som utspelar sig på 1700-talet där de bär häftiga klänningar och har världens hårupsättningar, men kvinnosynen var ju fruktansväd.
Vi hade även bestämt några ur klassen att vi skulle ses en sväng igårkväll, men det slutade med att många drog sig ur så det blidde ingenting. Vi laddar för nästa helg istället!

Idag ska jag läsa ännu mera, kanske kolla på Madagaskar 2 och Changeling.
Jens jobbar ända till 22 så jag ska underhålla mig själv!

Berättar senare idag vad vi har bestämt och skrivit på..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback