Ny lägenhet


Det är klart och påskrivit att jag och Jens ska flytta till en annan lägenhet i slutet av denna månad.
Vår nuvarande hyresvärd ska höja hyran enormt mycket, så det är dags att röra på oss.

Allting har gått så snabbt, vi la ut en annons på blocket i tisdags och nu i fredags skrev vi kontrakt!
Det blir en andrahands lägenhet igen och möblerat, men det känns riktigt bra. Den är lite gammaldags och charmig, med otroligt billig hyra! Den ligger lite mer avsides än den vi har nu, men ändå ganska central. Det tar ca 10 min och gå ner på stan. Och nu med cyklar ser jag ingenting som omöjligt, bara möjligheter, haha!

Det känns såklart lite jobbigt att flytta alla saker igen, men det ska nog lösa sig. Just nu känns det som det är länge tills dess, har så mycket inom skolan som ska fixas först!

 


Postat av: Gurun

Ni har då väldans tur att hitta lägenheter må jag säga. Vi letar billiga flygbiljetter, kanske vi hittar en och kommer ner i maj. Puss o kram/mamsen

2009-02-01 @ 19:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback