Duktiga jag


Är på jobbet sista kvällen för den här veckan.
Imorse steg jag upp vid nio och satt mig framför alla grejer som skulle skrivas och läsas och lyckades hålla motivationen på topp ända fram tills jag skulle åka på jobbet. Iofs hade jag ett litet lunchbreak, men annars har jag varit så duktig!! Det är galet skönt när det släpper lite i hjärnan, inte lika många måsten!

Imorgon blir det mer plugg, seminarium och sen fira med middag och utgång med tjejerna ur klassen, det ska bli sååå roligt!


Adjöken Fröken!

Postat av: pap

heja på karro

2009-02-06 @ 08:17:47
Postat av: Kungsa

Vad du känns energisk och det behövs ju förstås.

Hoppas du har kul också!?

Hur ere kom du/ni hem till påsk? på lite rekreation.

Ha de gött vill mostra di.

2009-02-06 @ 08:22:46
Postat av: natta

ha en toppen kväll!

2009-02-06 @ 20:22:14
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback