Borta??!


Det var konstigt att komma på jobbet igår... inte en enda människa som satt i vårt rum.. jag fattade ingenting.
Gick runt och frågade en annan människa som pekade på Hanna (min chef) som satt på ett helt annat ställe.
Och hon utbrast, Men gumman, har ingen ringt dig?!

Hmm, tydligen så har vår lilla grupp försvunnit helt, eller det finns inget mer jobb för oss..
Vi har ju varit medvetna om att det kunde hända när som helst, eftersom det är ett projekt, men jag blev så paff igår.
Och synd var det att ingen hade ringt så jag hade inte behövt slösat bort en timme och åka buss fram och tillbaka.
Jaja, det var bara att åka hem och plugga istället!
Fick sedan ett samtal från Manpower som nu ska försöka hitta något annat för mig, så nu håller jag tummarna. Vill så gärna jobba lite extra och tjäna lite kosing!

Idag är jag tillbaka på skolan, men tog en rejäl sovmorgon, ska snart ha uppkörning i ergonomi och sen ska jag göra klart den här jäkla hemtentan och lämna in den imorgonbitti!

Postat av: Gurun

Vilken dålig information!!!Vem hade lejt in dej då på jobbet? den borde väl veta om jobbet försvunnit.

Bara två dar tills du fyller år........

Kramisa/mamma

2009-02-18 @ 18:34:56
Postat av: Hanna

Åh jag har så dåligt samvete för att ingen meddelade dig! Fråga Peter om jag fick ringa till alla och meddela vad som hänt men han sa nej, att det var Manpowers uppgift. Förlåt Karro.. :( Hoppas att du fick en underbar födelsedag igår iaf, vi får träffas på en fika snart! Kram!

2009-02-21 @ 16:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback