Bibeln


Igår införskaffade jag mig bibeln.. haha, ja den kallas ju så den här boken...

Ack så underbar den är, så fina bilder och bra beskrivningar. Nu ska jag lära mig allt :)

Men såg ni priset..... fy fan.

Postat av: Frida

Hej. Kostade verkligen boken så där mycket?

Herrå Frida:)

2009-02-24 @ 16:03:21
Postat av: joppe

Hej hjärte gull... Hoppas att flytten går bra!!!?

Måste bara berätta att jag har samma bok som dig!! Haha... så välkommen till HELL... ne då de kommer gå så bra för dig, iaf bättre än vad de gick för mig , urk....

Miss ya socker topp hörs snart igen ...

pussar!!!

2009-02-24 @ 19:44:31
Postat av: Elin

Jag hatar att all kurslitteratur ska vara så dyr! Men idag fyndade jag lite andra böcker på bokrean. Jag täntke ringa dig nån dag och prata lite, var så länge sen och jag vill höra om allt det nya! Kram kram!

2009-02-25 @ 14:29:19
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback