Bara Jesus som fattas


Godmorgon!

När jag städade undan julen för flera veckor sen gjorde jag i ordning en liten hörna som jag glömt att visa.


De gamla korten på döingarna fick jag av min kära Moster!
Jag tog en hel hög ur hennes låda, men just nu är det de här 4 damerna som vakar över mig!

Satt och tittade på lite inredningssidor igårkväll och hittade den här praktiska hyllan..


Sådan ska jag be pappa göra eller kanske kan jag själv?! Jäkligt snygg och hur smart som helst!

Postat av: Gurun

Gu´va fint Karro......riktigt stämningsfullt.

Jag tror säkert att dessa damer har ett finger med i spelet och ser till att du har det bra och allt flyter på. Jag ser farmor Amandas blida blickar och hur stolt hon är över sitt barnbarnsbarn.

Tusen kramar från ett riktigt vintrigt Rossön, -20 och snödrev. Det har kommit flera decci snö, pappa skottar för fullt. Hjärtekramar<3<3<3<3<3<3mamma

2009-02-08 @ 11:53:18
Postat av: Anna

Men karro du är så duktig på att fixa mysigt! vilka är de 4 damerna?

2009-02-08 @ 21:59:59
URL: http://annakjonsson.blogg.se/
Postat av: pap

en sån hylla fixar jag lätt

2009-02-10 @ 06:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback