Tiden har gått för fort


Jag har inte riktigt fattat att det är v. 50. Vart tog veckorna vägen?!
Har insett att det är på torsdag jag och Jens åker till Kalmar för att sedan åka vidare upp til H-sand, så därför fick jag lite panik och leta fram storväskan.. så nu känns det bättre när jag packat lite. Imorrnkväll får vi fixa det sista.
Det är så många "måste hinna" innan vi åker. Jag fattar inte varför jag sparat allt till sista dagarna.. är inte likt mig.
Kanske för att jag koncentrerat mig på skolan igår och idag till 100 %. Har varit där och pluggat som bara den och känner att vissa saker har faktiskt fastnat ordentligt!
Imorrn ska jag dit igen, sen blir det sista träff med Yousra för detta år och sen stan.


Detta stora, fina pariserhjul pryder Stortorget i Malmö

Postat av: Anna

Kanske för du haft praktik?? Då ska man både "jobba", bearbeta en massa intryck och sen plugga vid sidan om. Man blir trött!! Jag tror du fixar det ändå. Tänk att du vilat, men har mycket att göra nu men det kanske var värt det då du haft mycket annat. Längtar tills efter jul att se dig/er:) Stor Kram

2009-12-15 @ 22:01:44
URL: http://prinsessanodockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback