Operationssjuksköterska nästa kanske?


Dagen har varit helhäftig!
Har nämligen varit med på en operation idag... det var bara ett ljumskbråck, men jag är helt uppe i hejsan ändå!
Alla förberedelser som att få gröna kläder, op-mössa, munskydd och tvättning.
Det kändes som jag var med i Greys Anatomy... men jag var väldigt fokuserad på vad jag gjorde!
Jag stod mitt emot kirurgen när hon snittade och jag fick tom. hålla i laparoskopet medans hon operarade...
De i op-salen sa till mig att jag fick säga till om jag började känna mig yr eller så, men jag fixade att stå där hela tiden!!!
Jag är riktigt stolt över mig själv, fy fasiken vad bra jag var idag!
Bättre än vissa ST-läkare sa min kirurg, wohoooo.. haha!
Jag vet att jag är ett skrytmonster, men det var grymt!!



Nu blir det glögg och pepparkakor!


Postat av: Sara

Kan tänka mig att det var en riktig häftig känsla, Grattis (eller vad man nu säger) :)



Hoppas allt är bra med dig!

Kram

2009-12-08 @ 20:21:53
Postat av: elinkusin

Hejja KArro!! Du e duktig!

2009-12-09 @ 12:16:45
Postat av: Gudrun

Jag fnissar för mej själv, hihi vad du ska va söt i de gröna op kläderna, du försvann väl i det där kläderna. Häftigt med upplevelser som ger en värsta kicken. Heja på Karolina! Snart ses vi, puss o kram mamma

2009-12-09 @ 19:50:28
Postat av: Marre

Du ÄR grym! Pussokram

2009-12-13 @ 21:48:12
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hahaha hej Karro.

jag gjorde en random sökning på google "operationssjuksköterska" .... , också tog det mig de här inlägget i din blogg.. sedan såg jag ett inlägg där det stog om expoonorr, katta, anna...då fattade jag att det är ju DU :)

hur går det med utbildningen? tycker absolut du ska bli op-syrra haha :) är snart färdig, kramkram

2010-11-20 @ 02:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback