Jag är rätt så duktig


Vissa dagar känner jag mig så snurrig på praktiken.. Vet inte vad jag ska göra här näst och min handledare får hjälpa mig på traven ibland. Andra dagar rullar allt på och jag vet hur jag ska lägga upp dagen osv.
Har jobbat till 21.30 nu ikväll och haft två egna patienter som det gått bra med. Det bästa är när man rapporterar över sen till nästa ssk och tom. det känns bra!

Nu är jag ledig 2 dagar och då SKA jag på Ikea, jag msåte bara dit!
Ska även ta tag i min inlämningsuppgift och lämna in, sen är det pepparkaksbak med Yousra på schemat!




Postat av: Gudrun

Du är superduktig Karro, du hinner ju med allt, tom pepparkaksbak med ditt mentorsbarn. Jag bakar inga pepparkakor längre, jag har nyss köpt en burk med p-kakshjärtan, supergoda. Vad ska du köpa på IKEA undrar jag?? Kramar Mamsen

2009-12-02 @ 11:01:44
Postat av: elinkusin

Jag längtar till julafton, gör du??

2009-12-02 @ 20:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback