Grattis x 2


Till min kära mormor som fyller 84 år idag!
Ringde nyss och då hann jag bara säga grattis och sen sa hon att nu börjar bonde söker fru så då var det samtalet över... 84 år och hon gillar bonde mer än vad jag gör, haha!

Och GRATTIS till min kära vän Anna och Micke som fått sitt tredje barn idag!
En liten flicka till!
Åh, jag är så lycklig för deras skull!

Postat av: elinkusin

hahah, jag blev ut för samma sak med mormor. jag hann säga typ grattis innan hon lade på luren :D. hon e rolig hon!

2009-12-17 @ 08:49:58
Postat av: anna

haha jag tror de flesta blev ut för de :)

När vi var där, ringde petter och skulle gratta och rätt som de var mitt i en mening gav hon luren till mig :) Hon är rolig och en söting!



God Jul på dig!

Kramar

2009-12-17 @ 23:25:21
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback