Möte med kusiner, får, hundar, grisar och björn...


Farsan ringde mig strax efter åtta imorse och undrade om jag inte skulle fara snart.
Jag klev upp och for nästan på en gång, Jens behövde ändå sova så jag sa hejdå och fick hjälp av G och M och packa in lite grejer.
Kom nästan inte mer än hem innan det bar av igen. Men då till Ström, så nu har ännu ett lass flyttat dit.
Vi passade även på att åka till Renåa och hämta en soffa mamma förvarat där.
Och i Renåa finns det alla möjliga djur. Jag hade så roligt med min minsta kusin Lisa.
Hon visade mig runt och vi kika på fårskallarna..


Så roliga och söta


Den här fårskallen har jag sett många gånger tidigare, man känner igen henne.
Undra hur gammal hon kan vara egentligen?!


Jag fick gosa med Fanny!


Påväg till grisarna


Kusiner


Såhär nyfikna var de..


Av alla (30 någonting) grisar fanns det en solbränd gris, han kallas för det man inte får säga.
Som chokladbollar egentligen heter.


Nöff Nöff, ser ut som en kontakt, haha!


Massvis med julskinkor, gött!


Lisa och Fanny


Det fanns också en rolig hängmatta på gården som jag och Lisa myste i


Lisa


Lite trångt och nära att vi ibland ramla ur


Mamma provade också


Lisa med sin samling av PetShops..


Och vem kan äga dessa fossingar??!
 

Jo, om inte fru björnhona!
Här mäter morbror N-A hennes käke.


Godnattklapp...

Postat av: kusin amanda

fy vilka fina bilder du tagit ! :)

rolit att ni kom och hälsa på, men mindre roligare att jag inte hann nästan träffa er! :(

Ni får väll komma någon annan gång på middag :) kram amanda <3

2009-08-24 @ 22:36:08
URL: http://amandanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback