Malmöbo igen


Då var man här igen!
Har inte riktigt fattat det ännu för jag har inte suttit still en minut nästan.
Igår söndag, bilade vi ner hit i 15 timmar, de sista 10 milen kändes som en evighet... jag trodde jag inte skulle ha någon känsel kvar i arslet.
Väl framme fick vi slita som djur för att bära upp allt i vår nya lägenhet.
Sov som en stock inatt.
Idag har vi burit och burit ännu mer. Svetten har sprutat och jag tror jag inte behöver träna på ett halvår. Fötterna värker och jag har redan träningsvärk. Men nu är alla saker äntligen i nya lägenheten.
Tur det är bara 1 minuts promenad i mellan och att vi kunde köra volvon!
Tack min kära svärfar Gunnar som hjälpt oss så mycket så vi fixade det här!

Nu ska jag sova för imorgon börjar skolan igen och det är fullt ös på en gång. Slutar inte förrän 16.
Sen tänkte vi hinna med Ikea och kanske storhandla!

Godnatt!

Postat av: Berit

Hej Karro! Vad skönt att resan gick bra! Jag pratade med Gudrun som sa att ni var framme snart, på söndkväll. Hoppas att du är nöjd med sommaren, o att du har det bra där du är nu!! Kram/Berit

2009-09-02 @ 08:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback