3 dagar ledigt


Nästsista veckan är avslutad.
Nu ska jag packa lite för ikväll åker jag till Härnösand och hälsar på Majvor och Gunnar.
Såklart ska jag även mysa med Jens.
Tänkte även hinna med att träffa min kompis Nina som jag jobabde med i höstas, hon flyttade från Malmö i julas.
Hon bor nu i H-sand!

Packade även igår, hade massa med grejer här som ska med till Malmö och skjutsen går ju från H-sand nästa helg.
Min gamla säng åkte ut från mitt rum, pappa och jag hissade ner den från altanen, den går nämligen inte ner i trappen. Den har stått på övervåningen i 22 år. Då när den fick komma upp var pappa tvungen att slå sönder i ena hörnet på sängen för att den skulle kunna komma upp. Tur vi hade balkongen den här gången. Så inatt sov jag på en tältsäng.. och får göra det nästa vecka också.
Srivbordet är också packat. Nu längtar jag tills vi får komma ner och göra iordning i nya lägenheten.

Postat av: Sara

Nu är det ju verkligen inte mkt av jobbet kvar :) Ha så kul i härnösand och njut av ledigheten, det gör jag iallafall :) Syns på måndag!

2009-08-20 @ 22:19:49
URL: http://saracarlstroem.blogg.se/
Postat av: elinkusin

Tältsäng?? är det inte bättre att sova på golvet? Jag sov i en sån ett par nätter och det enda den gjorde var att tippa över i huvudändan för att jag inte låg stilla nog...

2009-08-21 @ 08:07:26
Postat av: amanda

karro, jag gör mer än gärna något roligt med din blogg:) Du kan väll maila över några eventuella bilder som du kanske skulle vilja ha med. Eller sno jag ihop några av mina egna och tar några från din FB? - vad tro du om det?



KRAMAAAR

2009-08-21 @ 15:29:04
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback