Världens längsta män?


Vilken rolig lördag! Underbart väder hela dagen och vi åt lunch på Lilla torg med Patrik och Therese!
Var hos Sara i Lund på förfest på kvällen och sen drog vi vidare till en studentkorridor där det var galet. Hur mycket folk som helst, så det gick knappt och gå in i det gemensamma köket, ibland var det kö.
I korridoren stod det männsikor överallt! Men väldigt roligt, jag fick träna på min fantastiska svengelska och tyska (där jag endast kan Ich heise Karolina) eftersom det var människor från Australien, Tyskland, Usa, China, Japan och allt möjligt. Träffade även två killar som är de längsta jag sett någonsin. Först en som var 2,03 och sen en som var 2,01.


Patrik, Therese och Jempa har så mysigt, ingen jacka behövde man!


Anna och jag på bussen på väg till Lund, vi smygdrack längst bak i bussen..


Hemma hos Sara och henns duktiga hund Wilma


Hon kunde give me five


Tjejerna på g


Söta Anna med en av de långa (2,03) killarna, hon till och med sträcker på sig, haha!




Fina kärleskparet Johannes och Sara


Jag var helt fascinerad av att han var så jäkla lång, men påpekade att jag faktiskt träffat en som var 2 cm längre!

Nu ska jag försöka väcka döingen bredvid mig och kanske göra lite mat, jag är alltid så hungrig efter jag varit ute en hel natt. Sen har vi tvättid som måste utnyttjas fullt ut, så jag har lite kläder till påsk! Nu är det bara måndag kvar och på tisdag åker jag heeeem!! Jippi!!

Postat av: Gurun

Vilken rolig lördag! Kul med olika slags folk.

Längtar tills du kommer hem...puss/kram<3<3<3<<3

2009-04-05 @ 14:35:30
Postat av: Anna

Hahaha vad jäkla söt du är brevid jätten!=)

2009-04-05 @ 14:44:12
URL: http://annakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback