Pelargoner


Jag tror mamsen har smittat av sig på mig, hon är galen i pelargoner och idag köpte jag mina första.
Det blev två vita! Jag skulle även vilja ha rosa, men det får bli en annan dag!


Nu ska vi se vad mina gröna fingrar gå för..



Dagen har tillbringats på skolan med mina fina klasskompisar och vi har kämpat på, men vi lyxade till det och gick och åt på en italiensk restaurang som jag tror vi kommer bli stammisar på. Äkta pasta med massa parmesan, mumma!
Jag var verkligen inte motiverad på eftermiddagen och det verkade smitta av sig så vi gick skildes åt runt tre.
Därefter hann jag handla lite fläsk (som jag ätit till middag) och gick ut på en härlig timmes promenad i det underbara vädret!
Har nu ikväll bäddat rent i sängen och tagit fram kläder inför imorgon, då jag ska på möhippa. Det är välplanerat och allt från hav till lyx står på schemat, jag ser verkligen fram emot det!


Köpte en fin billig klänning på Gina som jag tänkte bära imorgonkväll med annat somrigt!

Jempis jobbar sent och jag borde plugga men ska nu pyssla om mig själv med nagelfix och äta lite choklad!

Postat av: Gurun

Ååhh vad fina pellisar.....jag gillar vita!

Ha så kul på möhippan, ta det lungt i limosinbaren.

Kram/mamma

2009-04-24 @ 21:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback