Nya saker


Jag är så glad! För idag har jag varit och köpt supersnygga converse. Eller jag har ju fått de av Jens i födelsedagspresent, men inte varit och köpt de förrän idag. Och tur var väl det, att jag väntat, för jag hittade ett par med mindre sula, så de ser inte alls lika clowniga ut!
Osså blev det vita, det går ju faktiskt mot sommaren!


Schnygga!


Tack Älskling!

Jag har även inhandlat en massa böcker idag, först två skolböcker som kostade alldeles för mycket för en fattig student.. och sen köpte jag fyra pockets. Nu ska jag börja läsa lite på fritiden också hade jag tänkt, hmm, jag undrar hur många gånger jag försökt?! Alla böckerna är skrivna av samma författare som jag vet att jag gillar och har tidigare läst två böcker av henns som var väldigt lättlästa så nu jäklarns!



Imorrn åker jag hem till Rossön :) Då kan jag läsa på tåget iaf!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback