En solstol borde jag införskaffa


Wow, vilket väder det har varit/är idag!
Solen har inte varit borta en enda minut för himlen har varit alldeles blå hela dagen!
Jag har passat på att sitta och sola på innergården och gått ut på en promenix.
Jens har jobbat hela dagen, så jag ska snart steka fetaostbiffar som vi ska äta när han kommer hem, mums.
Tzatzikin och salladen är redan färdig!


Innergården i skugga


Varmt i solen!

Det var helt underbart igårkväll när Therese, Patrik, Jens och jag var på Möllan och käka. Vi satt på uteserveringen och jag kunde ha min tunna sommarjacka och ballerinaskor. Iofs så hade de ju sådan där värmelampor..
Måste få visa vad jag åt, så jäklarns gott!


Mmmmmm..


Postat av: Gurun

Mmmmm det såg gott ut.

Eran innergård såg inte så dum ut heller.

Va´bra med innergård när man bor i staden, lite avskilt läge är aldrig fel.

Kramisar/mamma

2009-04-18 @ 21:53:06
Postat av: Marie

Vilken mysig innergård :)

2009-04-19 @ 23:04:25
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: elinkusin

oj, vad det såg sommrigt och härligt ut!!

2009-04-20 @ 21:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback