Vad försiggår utanför mitt fönster?


Jo, demonstration.. jag är nästan lite rädd.
Väldigt otäckt var det när först såg hur poliserna tog på sig hjälmarna och bara några minuter senare såg jag  hur några demonstranter kastade flaskor mot polisen..
Tur att jag sov hos Linna i Lund natten som var, för inatt hade det tydligen varit ett himla liv och banken som ligger precis under oss, i samma hus hade fått sina rutor krossade..


Poliser överallt


Jag skulle gå på Hemköp precis innan de kom och då stängde de butiken tills demonstrationen var över, så jag fick gå hem utan någon kasse.


Här ligger de till och med ner


Det var de här som kastade flaskor..




Postat av: elinkusin

Men så spännande du har det!! Vet du vad de demonstrerade emot/för?

2008-09-20 @ 20:29:23
Postat av: Moster

Men gu´ du är i hetluften nu Karro!

Jag ser Che-flagga, vad ville demonstranterna?

Visst var Lund mysig, det tyckte Gudrun och jag å när vi var där några timmar i somras.

Jag längtar att sova i ljusblåbabyäckelrummet och bli störd av stadslivet för på Djupudden är det kolungt.

kram och simma lungt/Moster

2008-09-21 @ 07:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback