Jobba och inte jobba


Intervjun gick bra, väldigt bra kändes det som!
Tyvärr inga lediga tjänster just nu. Men det kan dyka upp idag, imorgon eller om en vecka.
Så det är bara att vänta.. det har jag blivit bra på också nu!

För en stund sen ringde en kvinna från ett företag som sökte en personlig assistent. Nästan lite pinsamt hur många jobb jag sökt, kan inte hålla reda på vad jag sökt ens, men det löste sig och imorrn ska jag på nästa intervju.
Mycket spännande.

Det är konstigt det här med jobb, för när man har ett då vill man bara gå hem och vara ledig och när man inte har ett jobb blir man bara göralös och snål och vill mest av allt ha ett jobb.
Så är det iaf för mig.
Jag vill bara att någon ska ringa och säga att jag får börja nu nu nu.

Postat av: Gudrun

Heja Karro, vad spännande det blir. Håller tummarna för dej! Kramis/mamma

2008-09-16 @ 19:22:25
URL: http://www.annagudruns.blogspot.com
Postat av: Kusin Ida

Hoppas att du får ett jobb, så du inte blir så snål så du inte kommer upp till jämtland och hälsar på! :)

2008-09-16 @ 19:40:17
URL: http://idanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback