Rapport


Idag har jag:

-sökt oändligt med jobb
-lyssnat på radio
-ätit pasta med tomatsås
-städat
-skrivit kontrakt
-förfalskat Jens namnteckning
-tittat på film
-slängt massvis med skräp



Vill berätta att igår blev jag riktigt rädd och fick tårar i ögonen, för mamma ringde och berättade att min mormor åkt in på sjukhuset, troligtvis en hjärtattack.
Men hon verkar pigg igen och stark som vanligt.
Tur att hon har viljan!!
Tänker på dig Momma <3

Klicka f�r att st�nga bilden


Postat av: Anna

Huvva, hoppas hon blir bra.. Eller hon verkar redan bättre. Det är nästan oundvikligt i hennes ålder och att hon fick den kanske är "bra". Eftersom hon blev pigg vet de ju nu om risken och kan medicinera ordentligt!! Stor kram och hoppas jag nån gång i framtiden kan åka och hälsa på er:-)

2008-09-04 @ 12:54:29
URL: http://sambomammastudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback