Ont i huvudet


Jag har sällan ont i huvudet, men idag har jag det. Det är väldigt störande. Jag tror det beror på för lite sömn, för de senaste tre dagarna/nätterna har jag varit tvungen att kliva upp runt 7 och säkert inte lagt mig förrän efter 23.

Har nyss kommit hem från intervjun. Gick bra, men jag vet inte om jag riktigt skulle vilja ha det där jobbet, men vi får se hur allt blir.
Ska inte få besked förrän nästa vecka, så kom igen nu låt mig få ett annat jobb som känns mycket bättre!

Jag tror jag ska lägga mig i badet och bara slappna av och titta på SATC!!

Vi höres!


Postat av: Yurika

Hoppas huvudvärken släpper! du är utmannad på min blogg!

2008-09-17 @ 18:03:45
URL: http://yurika.blogg.se/
Postat av: Jocke

Tjena!



Hur lever Malmö? Har du vart på KB ännu? Hängt på Möllan ?? Ser att du söker jobb, tips: jobba aldrig på ConnectingSweden! ;) Ta de luugnt!

2008-09-17 @ 19:55:11
URL: http://joakimochida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback