Nallekonsert


Johanna, Filippa och jag vandrade iväg runt halv 4 till Konserthuset för att titta på Nalle konserten.

Nallen var också med

Väldigt häftigt med hela Malmös symfoniorkester..
Första låten de spelade tänkte jag, hur ska de göra det här intressant för barn, men vipps så kom Kattis Hoflin in. Den gamla barnprogramledaren.
Jag hade missat att titta i det lilla häfte vi fick ta precis när vi kom in.



Sen kom en massa djur in till själva djurdoktorn och de spelade så vackert medans.

  
Bilderna är lite suddiga för att jag inte hade på någon blixt.



När det var slut fick barnen gå fram och visa sina nallar, kramas och prata med djuren.
Filippa ville prata med alla utom doktorn, som jag och Johanna mest ville ta kort på.. en riktig kändis!

  



På vägen hem tog jag lite kort på Filippa och Johanna





Sen gick vi hem och åt lite tacos innan jag gick och hämtade upp min äääälskling



Nu ska jag försöka få upp honom, så vi kan äta frukost och gå på stan en sväng.
Kanske får jag dricka chailatte?!


Postat av: Gudrun

Vilken upplevelse att få gå på en sån konsert. Jag gläds med dej Karolina och tycker det är så roligt att få följa dej och se alla fina kort. Johanna o Filippa är så fina, tur att du har lärt känna dom.

Puss o Kram/mamma

2008-09-28 @ 09:50:14
URL: http://www.annagudruns.blogspot.com
Postat av: Kungsa

Men va´kul att få vara med dessa gulliga tjejer.

Nallekonsert.... det måste ha varit en upplevelse!?

Hoppas du får jobbet och jag hör att Jens måste vara kvar i Ö-sund lite till....lejsamt för er.

Kram// moster

2008-09-29 @ 06:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback