Lördagkväll


Det är konstigt att vara helt ensam en lördagkväll. Men jag försöker peppa mig själv att tänka att det är en vanlig vardag.
Då går det bättre.

Idag har jag varit en sväng till Centralstationen så jag vet hur jag ska gå när jag ska möta Honey på tisdag.
Jag har också promenerat söderut mot Möllevångstorget, där de säljer massvis med färska grönsaker och frukt. Dessvärre höll de på att plocka ihop allt när jag gick förbi, så därför blev det inga kort.
Jag spanar hela tiden efter någon stor parkering som jag kan tipsa pappa om, som han kan stå på när han och Erik kommer hit nästa helg!

Nu har jag nyss ätit en av mina favoriträtter.. lax med citron, bladspenat (men idag glömde jag den) + bandspagetti.
Det var gott ändå. Nu till efterätt har jag köpt lite godis.. det är ju faktiskt lördag idag. Lite måste jag unna mig.
Tror jag ska sätta mig i det "blå rummet" där tv:n står och titta på fotboll. Det kan ju bli spännande. Om inte annat så kan jag variera mig från sex and the city som jag tittar på jämt när jag inte har något att göra.
Från förra lördagen tills idag, en vecka alltså har jag lyckads sett både första och andra säsongen och är nu inne på halva tredje. Snacka om att det märks att jag är arbetslös. På måndag blir det nya tag igen.

Trevlig kväll på er!

Postat av: Petra

Hej hjärtat! Du missar inget här i Rossön iallafall, haha. Och kommer du på nåt som är hemma hos mor och far så kan vi ta med det på hemvägen på lördag! Det är bara att hojta till. Ska ringa dig sen när semestern är slut, så jag får höra hur det går för dig/er. Saknar dig! Pussar i massor

2008-09-07 @ 12:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback