Godmorgon


Idag är jag uppe med tuppen!
Ska snart traska iväg på intervju på Manpower.
Jag är inte nervös än så länge.. men det kommer nog.

Men jag är rätt modig. Igår var jag in på ett cafe/lunchställe, där jag sett att de söker folk och frågade om jag kunde lämna in mitt cv. Sådant skrämmer mig inte längre. Jag har frågat i så många butiker nu och på alla möjliga ställen.
 Jag berättade att jag inte hade jobbat på/i något fik förut, men att jag lär mig snabbt.
Och det är ju sant! Haha!
Diska kan jag utomordentligt bra och baka tycker jag om, även om det alltid inte blir snyggt, bre en macka och lägga på lite pålägg fint ska jag väl kunna klara av och trycka på lite knappar är roligt!
Jag ska få "provjobba" 4 timmar på torsdag.. det blir spännande!!!

Nej, dags att kila.


Postat av: Yurika

Jag håller tummarna!

2008-09-16 @ 12:00:46
URL: http://yurika.blogg.se/
Postat av: Josse

Åjj va du e modig!! Jag får ångest bara vid tanken av att behöva springa omkring o söka jobb så där! Men det är väl som du gör man ska göra för att lyckas! :)

2008-09-18 @ 18:39:52
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback