Storhandla


När jag kommer hem idag ska jag och Jempa gå och storhandla.
Vi ska bli ekonomiska och planera vad vi ska äta flera dagar framöver. Senaste tiden har vi gått och handlat just vad vi ska ha den dagen osv.
Det jobbiga är att jag har dålig fantasi.. vet inte vad jag vill äta och vad vi ska laga.
Därför sitter jag och tittar på en massa recept och försöker bli inspirerad.
Såhär ser min lista ut just nu:

Bacon
Ägg
Morötter, Potatis, Vitkål
Köttfärs & Korv


Postat av: Anna

Förut hade jag jämt matlista. Ja som ni brukade ha hemma! Jag gjorde en ny varje vecka, men hade fasta dagar för fisk, fågel, nötkött och vegetariskt. Rätt skönt att slippa tänka på vad man ska ha till middag varje dag! Lycka till med shoppandet;-)

Kramis

2008-10-16 @ 09:30:48
URL: http://sambomammastudent.blogg.se/
Postat av: Johan

Ni skall inhandla massa gotta tills jag och Tess kommer... Så Jens inte beställer hämtpizza varje dag.

2008-10-16 @ 12:16:23
Postat av: pap

Hej! var ca: 5km från er i måndagskväll när vi åkte

hem från t-land tänkte på er. jag har haft det jätte bra och det verkar ni också ha det. häls,n pap

2008-10-16 @ 21:34:55
URL: http://www.annagudruns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback