Pengar


Jag har nyss fått reda på att jag inte kommer få någon lön denna månad.. jag var helt säker på att jag skulle få det.
Och nu känns allt bara bajs. Jävla skit!! Som tur är har jag lite sparpengar men de kommer inte räcka på långa vägar.
Det är jobbigt det här, att allt kostar pengar..
November kommer bli en lång månad..



Postat av: Anna

Saknar dig min vän!! Va surt att du inte får nån lön, tur att du är duktig på att vara ansvarfull så jag är säker på att du får ihop det!!



Kramis

2008-10-21 @ 18:17:33
URL: http://sambomammastudent.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äh, pengar är inte så hiiimla viktigt jämt. You can work it out anyway!



Har du kollat min blogg & min nya frisyr än? :)



pussokram

2008-10-21 @ 20:49:03
Postat av: Marie

Jobbigt med pengaproblem, det liksom ligger och gnager och tar energi. :/

Kämpa på, gröt är också gott ;)

Puusss

2008-10-22 @ 08:14:10
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback