Mamma


Jag tror inte det är sant, men imorgonbitti kommer Mamma ner till oss och ska stanna hela helgen!
Det känns så overkligt och när jag tänker på det får jag ett lyckorus i hela kroppen!
Jag tror jag inte varit ifrån mamma såhär länge sen jag var i Usa.
Vi ska ha så mysigt och jag ska krama mamma hela dagarna!


Den här bilden är underbar!
Jag saknar Er alla så mycket!
Imorgon får jag krama en av er iaf :)
Längtar så OTROLIGT mycket!


Postat av: Kungsa

I mina tankar är jag också nere hos er i Malmö.

Ha det så mysigt, så kul och rå om varandra ordentligt.

Kram från Moster.

2008-10-31 @ 10:19:56
Postat av: Joppelina

HEJSAN SVEJAN Gullefian!!!! Förlåt fatt ja inte hört av mig på ett tag... Vart så glad när ja läste din mail nyss när ja såg att din familj kommer ner i helgen..Ja vet hur mycket du saknar dom!!! ;) Åh va mysigt ni kommer ha... Imorgon drar ja te Sholm, ska ju på Keane, yesss :)

Ja har planerat att ringa dig ihelgen nångång de blirnog på söndag...

SAKNAR dig enormt min vän...Ha en toppen helg å hälsa hela familjen från mig...Massa puss å kramisar

2008-10-31 @ 20:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback