Grått & Trist


Vädret riktigt tråkigt idag. Men det gör mig inget. Då behöver jag inte ha dåligt samvete för att bara sitta och titta på tv.
Jag mår mycket bättre idag. Jag har inte ont i magen och är inte allmänt orolig.
Imorrn tar jag som det kommer och varje samtal ska jag också ta det som det kommer och vara lugn.

Jag har nyss pratat med min Underbara vän Joppe, gud vad jag saknar henne. Det är så skönt och prata med henne för vi är så lika och har ungefär samma känslor och tankar. Hon vet precis vad jag känner och vet hur hon ska säga för att göra mig glad. Och inte blir det sämre när hon skickar bilder på henne och Josef och deras sötnos Polly!
Jag är så glad just nu så jag skulle kunna göra ett glädjeskutt och le som bara den för att det känns så bra!
Tack för att du finns Underbara Joppsen.

Min snygga älsklingstjej och hennes älskling


Gulleplutt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback