förkyldningsblåsa


Aj aj aj, jävla blåsa som har växt sig stor som två knappnålshuvuden innanför min läpp.
Det svider när jag äter, borstar tänderna, pillar med tungan.. alltså hela tiden.
Jag är även lite hes och har lite hosta..
Jag har inte tid att bli sjuk och vara hemma. Jag måste lära mig så mycket som möjligt just nu.
Det har gått rätt bra idag. Jag har mycket kvar att lära och att vänja mig vid att jobba 8 timmar.
Det blir långa dagar när jag är van 6 timmars arbete..
Men kommer väl in i det också snart!

Nu ska jag proppa i mig noskapin och dricka vaniljte!


Postat av: Kungsa

Du ska vara snäll med dej, extra snäll nu när du

t o m har en blåsa på läppen!!

Önskar dej verkligen lycka till med jobbet och kom ihåg det är en vedertagen regel att det är först efter 6 månader man ska kunna jobbet till fullo. Den tiden har du på dej, så lär dej bara lämpligt mycket var dag.

Stora kramen från Moster.

2008-10-07 @ 07:13:10
Postat av: Marie

Krya på dig tjejen! Höstrusket är här. Varm kram

2008-10-07 @ 13:36:15
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/
Postat av: Marie

Usch Noskapin är livsfarligt! Två gånger av två möjliga har jag fått de där biverkningarna i "mycket sällsynta fall" och sen dess vågar jag aldrig mer ta en tablett kan jag lova.. Blä!

2008-10-07 @ 22:10:10
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback