fantastisk rolig helg


Vilken helg, vilken underbar familj min älskling har.
Det har varit sååå roligt att få ha de alla här. Vi har skrattat hur mycket som helst, ätit supergod mat både på lilla torg och en greksik restaurang, varit på stan, umgåtts och slappat.
Se själva..


Fin höstbukett som vi fick av Majvor & Gunnar

  
Födelsedagsbarnen byter presenter..

 
Tacos


Majvor spelar trummor


Tess & Gunnar kollar på

  
Lunch på Lilla torg i lördags
Mums


Gruppkram

  
Alla vi


Ingen vet vart de ska?!


Alla nyduschade och finkädda, partyt har börjat

 


I väntan på maten på restaurang Kamaki

   

Jag älskar Majvors blick.. ni kan bara tänka er vad gott det här var..
Tess fick ingen mat.... haha, nejdå, jag glömde knäppa kort på henne, men hon åt samma som mig iaf.
Tack Gunnar för denna fantastiska måltid.


Vad är det för knäppisar som trängs i denna hiss?


Tillbaka till partyt..



 



Här är oskyldiga Majsan som välte ner vår klädhängare i hallen...


Och Gunnar dansade loss i mina vantar och mössa...


Mer dansande..

 
Christer & Patrik kom en stund innan vi gick ut..
Ute var mindre roligt och på söndagen låg alla slöa.
Det regnade som attans så vill höll oss inne.
Sen på eftermiddagen drog hela bunten iväg till Kalmar.
Det blev väldigt tyst..
Roligt att de kom, men ännu roligare när de åkte.. haha..

TACK Kära NI för att vi alla kan ha så Roligt!

Postat av: Anna

Åh, vad ni verkar haft roligt:) Jag hade roligt bara av att titta på korten!! Vilket fint kök ni har också!! Krams

2008-10-27 @ 19:37:53
URL: http://sambomammastudent.blogg.se/
Postat av: Gurun

Vilka roliga kort, ni verkar haft jättekul!

Skrattar bara av att titta på bilderna. Jag tycker Gunnar är roligast (när han dansar)./Kram mamma

2008-10-27 @ 22:36:20
URL: http://www.annagudruns.blogspot.com
Postat av: Elin

Hahaha! Jag visste att du skulle bli arg på mig! Men jag gillar ju desperate housewives och one tree hill istället. Kram på dig.

2008-10-28 @ 10:49:10
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se
Postat av: Marie

Vilket snyggt kök! :)

2008-10-30 @ 21:05:50
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback