Om 3 veckor och 1 dag


Åker vi till Göteborg och hälsar på de här underbara :)
Sen ska vi bila upp till norrland tillsammans!

Klicka f?tt st䮧a bilden


Jag pratade med Petra igårkväll och jag längtar så mycket tills vi ses och får se hur de bor.
Vi ska även gå på Liseberg är det tänkt, så jag ser verkligen fram emot den 19 december!

Postat av: Petra

Gullunge!

Vi längtar också en massa massa! Det kommer bli så himla mysigt. Sen ska vi ta en lugn färd hemåt, massa kisseraster och fika hela vägen.

Vi får hålla tummarna för att vädret blir fint på lördagen, så vi kan strosa runt på Liseberg utan att frysa ihjäl.

Åh, det ska bli så skoj, vi har inte setts sen förra sommaren. Jisses.

Men du vet att jag alltid finns för dig, min fina Karolina!

Massa Pussar och Kramar och Gos, vi ses om tre veckor!

2008-11-27 @ 20:57:48
Postat av: Marie

Wohoo! Vad roligt, vad glad jag blir. Ska se till att träffa er båda i jul! :)

Kram så länge

2008-12-01 @ 15:33:19
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Roligt att se Petra här i bloggen! Sist vi sågs var i Vänersborg på tågstationen! God jul till både Karolina och Petra!

2008-12-01 @ 20:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback