Myspys


Det är riktigt mysigt att snön ligger. Jag hoppas den stannar några dagar iaf. Kyligt är det också.
Jens knäppte lite kort den dagen snön kom..




Kaos snart?


När vi gick ut på vår innergård igår möttes vi av denna skylt:


Haha, lite snö på backen och skåningar varnar för halkrisk..


Oj, oj vad farligt det kan vara här..

Jag och Jens tog oss en promenad i pildammsparken där folk var lite galna... de åkte pulka med barnen på dessa 2 cm som ligger. Vi skrattade lite för oss själva, men tänkte att de passade väl på.
Det gick iaf och göra årets första snöboll!



Vi pyntade också rätt mycket igår och drack årets första glögg :)
Kvällen slutade med lite vin i kroppen hos min jobbarkompis Ida.


Barndomskompis åt Ida och Ida





Christer, Jens & jag

Postat av: Gudrun

Roligt att få se ditt o Jensas liv i Malmö.

Ni verkar ha rätt skoj, kul med snön.

Puss o kram /mamma

2008-11-23 @ 17:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback