Måla om?


Jag tänker varje dag på hur jag skulle vilja måla om i vår hall + vardagsrum.
De sitter ju som ihop och har samma målade färg som är otroligt jobbig.
Lite senapsgulbeige aktig och det gör så att alla björkmöblerna och den beiga soffan flyter ihop med väggarna.
Och jag som är förälskad i vitt drömmer mig bort hur jag skulle vilja inreda bara de jäkla väggarna vore vita..
Jag får ingen inspitation av de där jäkla väggarna...
Så nu tror jag faktiskt jag ska ta och googla lite hur jag målar om. Det kan inte vara så svårt. Dessutom tror jag det inte behöver spacklas någonstans, för alla hål överallt kan gärna få vara kvar.
Det bästa vore om pappa eller någon annnan frivillig kunde hjälpa mig någon gång?!
Fast jag borde kunna fixa det själv, jag tycker jag är riktigt händig. Iofs så behövs det nog rätt mycket färg och penslar och roller och annat skit. Men jag vet att om jag får det gjort kommer alla pengar och besvär göra mig väldigt glad.

Dags för googling, tips från Jonnie & Mattias på kanal5.se och från äntligen hemma kanske.


Postat av: Joanna

Hej gumman! Spännande att måla om :)

Ah, klart vi ska ha nån myskväll där på jullovet..

Saknar dig ju!

Puss <3

2008-11-19 @ 22:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback