Björnspaning


Idag åker jag och Jens en sväng till Björnlandet=Svaningen och hälsar på Moster och Stig-Åke. Vi ska på björnspaning.
Jens är uppskruvad till 1000 och jag är nervös som fan.

Tänk om vi får se en björn...




Då kan han väl åtminstonde göra något roligt som den här nedanför, så jag inte blir så rädd..



Ska ut och gå nu innan Jens ska väckas.. adjöken.
Önska oss Lycka Till!

Postat av: Gudrun

Hoppas, hoppas ni får se en nalle. Kramar/mamma

2008-05-19 @ 18:05:16
Postat av: Marie

Oh vad spännande, hoppas ni såg nån, det har jag aldrig gjort. Men det verkar krylla av björnar runt omkring Backe. Förra veckan såg man en vid kyrkogården :O

2008-05-19 @ 21:25:32
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback