Vinter igen


Helgen tillbringades hemma i Rossön. Jag kunde åka hem redan på fredagen för att jobbet lät mig sluta några timmar tidigare! Men jag kom ändå hem ganska sent. Så det blev lets dance och sova på golvet med voffsingarna för min del. Lördag och söndag åkte vi ut med skotrarna till Blanktjärna för att grilla korv, fiska och dricka varm choklad. Jag hade bakat blåbärsmuffins som var supergoda!

image1027


   
   
   

Igår var det jobba, jobba. Både för mig och Jens. Imorse när han kom hem var det 7 grader kallt ute och det hade snöat. Jag som trodde vi gick mot vår. Fasiken också.

Just nu sitter jag och hinkar i mig vatten, för jag har nyss kommit hem från min långa promenix. Jag gick Frösön runt. Jäkligt långt. Och trött och hungrig är jag nu.
Precis innan jag gick fick jag ett sms av min kära vän Johanna Wessling:
Karolina!! Va gör du idag? Vill träffa dej o ja skulle gärna göra d över en middag där jag bjuder! pussss

Snacka om att jag blev glad. Jag har nog inte träffat Johanna sen i januari och dessutom bli bjuden på middag, det var inte dåligt det! Det ska bli väldigt roligt!
Så nu ska jag snart väcka sovar´n och koka kaffe till honom, sen duscha och göra mig i ordning för middag med Johanna :)

Förresten så ville jag skriva och skänka en tanke till de anhöriga i Arboga. Fy vilken otäck händelse!

Postat av: elinkusin

Kajsa ser ut som en superstjärna i dom brillerna, coolt!
Paul och jag kan snart ha mösstävling, men jag säger inte vilken kategori :)

2008-03-18 @ 15:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback