Mat


Jag och honey är ritktiga matvrak. Eller vi äter ju inte övermycket. Utan lagom. Ibland tills vi är proppmätt. Men när det är gott så vill man inte bli mätt! Nu i dagarna har vi varit påhittiga med middagar, ibland hamnar vi i svackor där det bli fiskbullar och makaroner eller korv och makaroner.
Laxen som jag köpte på marknaden gjorde vi laxstut av. Det blev hur gott kvällsfika som helst!

image1008

Igår blev det paj med räkor och spenat. Riktigt god! Och självklart sallad med fetaost. Finns det något godare?

   

image1012

I helgen blir det hemfärd, men inte förrän på lördagmorgon för att jag slutar inte förrän 20 imorgonkväll.
Jag längtar efter mamma och pappas mat. Åh vad mysigt att få komma hem. Bara mysa med hela familjen och mina voffsingar!

Trevlig helg!

Postat av: Elin

Vad gott! Jag vill också ha laxstut. Nu jobbar jag, det är 1 minuts köööö. blä. hoppas det lugnar ner sig. Kram!

2008-03-14 @ 00:40:46
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se
Postat av: Anna J

Du ska lära mig laga mat, och därmen basta!!!

2008-03-14 @ 11:14:49
URL: http://annakjonsson.blogspot.com
Postat av: Petra

Hej gumman! Ja, våren har börjat komma hit, fåglarna kvittrar =) Ska på intervju på båten den 27 mars, har precis gjort en personprofilanalys, skojig, haha. Ja, jag mår bra nu, tider går och man får mer att glädjas över hela tiden. Hur är allt med dig? Vi måste höras snart, jag är väldigt seg när det gäller att plocka upp telefonen...! Håller förresten med om det där med toaletter. Och en annan grej som jag kan bli jättenojig över, det är kundvagnar/korgar på typ ICA eller Hemköp och sånt. De är asvidriga! Mer alkogel åt folket! Pussar i Massor!

2008-03-14 @ 12:52:56
Postat av: Yurika

Ja visst är den fin min "lilla rosa"..Supernöjd.
Oj vad god mat!

2008-03-14 @ 17:46:14
URL: http://yurika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback