Date


Igår var jag och Jens lediga både två så vi passade på att ha en heldag tillsammans, fast det har vi ju varje dag. Men igår bestämde vi oss för att göra en massa saker. Först gjorde jag en brakfrukost till oss. Sen tog vi en promenix i blåsvädret. Duschade och gjorde oss fina. Åkte in till stan på Eastern Palace och åt buffé. Så jäklarns gott. Jag älskar jordnötssås eller vad det nu är.

image1000
Ser inte så gott ut, men det är det verkligen!

Såhär såg vi ut
 

Efter maten, mättna och belåtna gick vi ändå till hemköp för att köpa något att dricka och pyttelite godis till mig.
Ingen bio utan något att äta på.
Jag var bara tvungen att ta kort på de här söta olivoljeflaskorna som stod så gulligt på en hylla.
image1004

Bion var jättebra. Vi gick på Cloverfield. Verkligen en film som jag rekommenderar, så spännande. Jag vet inte hur många gånger jag nöp Jens i benet och armen.
Efter bions slut berättade Jens att han minst halva filmen suttit och varit rädd för en gubbe som satt längst upp i ena hörnet. Jag såg den här gubben när han kom in, för han såg lite lustig ut. Han hade alla kläderna på sig och även en backpacking-ryggsäck på sig. Och han tog endast av sig ryggsäcken när han såg bion. Jag sa åt Jens flera gånger att han skulle sluta stirra. Men jag tänkte väl inte mer på det när filmen började. Men Jens som sagt hade tänkt på vad Leif GW Persson brukar säga. Det enklaste sättet och ta ihjäl ca 20 personer på, är att gå in med en väska på en biograf. Lämna väskan gå ut själv och spränga skiten i luften. Så Jens han inbillade sig att gubben skulle gå ut, så därför varannan minut tittade Jens upp mot gubben för att se om han fortfarande var kvar. Och Jens hade även tänkt ut en plan.. om han såg gubben gå, skulle han säga Karro, följ med mig nu. Inte ett ord, följ med mig.
Hm.. jag undrar hur jag hade reagerat, jag hade nog protesterat och frågat varför. Som tur var, så blev det inte såhär, utan läskiga gubben satt kvar på sitt plats under hela filmen.

Idag har jag jobbat och varit på gregoriemarknaden med Elin!
Vi köpte lax-stut, tunnbröd, kolbulle och baconchips. Jag köpte även lax.
Elin handlade senapswhiskey.. jag undrar vad hon ska med den till.
Ja, som ni ser var det bara ätbara saker.
Men så är vi. Bättre det än något jävla renskinn som hårar.

Snart blir det mjukisbyxor och besök hos Elin för att äta upp baconchipsen. Sen hem och sova, för jobb imorgon igen. 

Postat av: Anna

Haha, så jävla rolig Jens är!! Jag förstod nästan att det var den filmen ni sett. Snart så kommer ni, tjoho:-D Saknar er så mycket ju!!! STOR KRAM

2008-03-08 @ 10:48:14
URL: http://sambomammastudent.blogg.se
Postat av: Josse

Ja, det är helt sjukt! Frisörer måste vara döva. Jag ser för jvlig ut nu! Inte van med så kort hår! Hoppas det går bättre för dig med ditt frisörbesök! :) Roligt att du lägger upp så mycket bilder också!! Kram

2008-03-08 @ 13:29:40
URL: http://www.lawyerbitch.blogg.se
Postat av: Annish

åååååååååh vilken god mat! vill ha!!!

2008-03-09 @ 10:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback