Varadero, Cienfuegos och Trinidad


HOLA AMIGOS!

Vi ar nu i Trinidad.. eller rattare sagt i bergen. Hur hogt upp som helst i nagon slags djungel.
Arligt talat vet vi inte riktigt var vi ar... haha!
Men vi har det fortfarande underbart! Vi har spenderat 5 dagar i turistorten Varadero och dar har vi solat och badat.
Vi har aven varit ivag och halsat pa delfinerna..... det ni... JAG, Karolina Sundqvist har simmat med de underbara varelserna!!!!

Vi kollade pa Sverige matchen sa vi har inte missat att Sverige vann :)

Vi har inte sa mycket tid, men nu ska vi krypa in under vara lakan och sova gott. Vi har akt langt idag med en minibuss.. suttit framfor ett engelskt par, dar tjejen spydde som en gris for att hon madda sa daligt.. jag nastan kraktes sjalv nar ajg horde hennes kvaljningar..... uscha!

Imorgon blir det nya tag, for da ska vi ut pa en utflykt och bada i vattenfall!

Sen vet vi inte riktigt vad som hander, vi ska ta oss tillbaka till Havanna i helgen sa de kan vi skriva igen.. kanske.



Vi tanker pa er Alla dar hemma.

Mamma och Pappa, Erik och Kajsa jag sander er massor av Pussar och massor till Viva och Tassa ocksa!
Jag saknar all god mat i Sverige. Jag ska ata massor!

Puss och hej leverpastej



Postat av: Anonym

Ni lever ! Tur att ni har kul. Längtar att se er och se alla bilder som jag antar ni tagit.

Studenten har firats och din bror var sååååå snygg och så fin.

Kramar från oss.

2008-06-13 @ 07:22:31
Postat av: erik

Tja Karro,



eftersom ja inte vet om du kikar din mail så har ja laggt en ett meddelander här oxå.



när ni ska hem, kö med två st coca cola burkar 33cl.



hoppas ni mår bra :b



karm /erik

2008-06-13 @ 14:37:12
Postat av: Josse

Åh, det låter hur mysigt som helst! Man blir inte lite avis!! Hoppas ni får det toppen resterande tiden också... Sköt om er!! Puss o Kram

2008-06-14 @ 14:04:55
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag längtar att få se bilder på delfinerna och höra dig berätta om eran resa. Tusen pussar o kramar/mamma

2008-06-15 @ 10:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback