Partaj


Dagen var händelserik med både promenix med Joanna, in på stan och köpa nya byxor, olja utemöblerna och ett snabbesök av mamma och pappa.
De kom med glass och det var roligt och träffa de en sista gång innan vi ska åka.



I Love You Guys

Så fort mamma och pappa åkte duschade jag och fixade mig i ordning.



Kvällen blev verkligen lyckad. Jag hade så jäkla roligt!
Allting började med att Jasmine och hennes mamma kom hit och hämta mig i deras bmw cab. Jasmines mamma gasade på så mitt nyfixade hår blåste och behövde en ny dusch av hårspray när jag jag kom fram till Elin.
När vi kom fram fick vi en välkomstdrink. Mycket god!

Sötnosarna

De andra tjejerna kom och vi tog ett klassfoto.


Alla fick vara med utom Annica som var fotograf

Sen tog vi och beställde pizza och satt ute på gården.
Vi lekte lekar, skrattade och låste oss ute. Kissade nästan på oss och lät som olika djur. Öppnade vinflaskor och sölade.
Hittade ett fågelben med äckliga klor.
Skvallrade och pratade mycket av tiden om vårt jobb, stackars Jasmine.
Joanna kom och hälsade på en sväng, men hängde inte med ut.
Vi lyssnade på musik, beställde en taxi och gick på O´learys.
Där blev det mycket dansande och jag drack minst 4 glas vatten. Det var så jävla varmt.
Jag träffade Johanna Wessling och jag blev såå glad.

Här kommer det mesta i bilder..






















Jag har inte haft så här roligt på väldigt länge. Jag Älskar att sommaren är här.
Idag sov jag länge och hämtade upp Sofie och sen stack vi på Max och tog med oss maten och åkte iväg och solade tills solen gick i moln.


Gulleplutten

Nu är det fotboll som gäller och sen ska vi laga till några laxbitar.
Och sen måste vi bara packa. Vi måste!

Postat av: Hannah

Huvva, blir aldrig bra på bild. Men kul var det iaf, det får vi göra om!

2008-06-01 @ 17:27:34
Postat av: Josse

Vad fin du är i håret! :)

2008-06-01 @ 22:19:31
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/
Postat av: elinpelin

Usch! Den bilden på mig i taxin var otroligt osmickrande... Haha! Jag försökte ringa dig nyss men jag antar att ni redan sitter på playan. Ha det fint och skicka ett vykort. Kram!

2008-06-02 @ 16:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback