Hemma på Frösön


Det är underbart att vara hemma igen. Som man brukar säga.. borta bra men hemma bäst!

Det strulade till sig riktigt rejält på arlanda. Det var fullbokat på rest and fly så vi bestämde oss för att åka in till city där vi tillslut hittade ett vandrarhem, så det var nära till Cityterminalen morgonen efter.

Vi åkte med världens snällaste svärmor från S-svall till Ösd och vi bestämde oss för att följa med henne till Ocke.
Jag och Jens kände att vi inte bara kunde sitta ensamma på midsommarafton. Så kvällen blev lyckad.
Vi fick låna Gunnars volvo, så vi åkte hem halv 1 inatt. När vi kom hem grät jag. Jag tyckte vi hade så fint och alla mina känslor för allting bara kom. Tur att jag har en sådan underbar Jens som tröstade och pratade med mig.
Vi är lyckligt lottade i Sverige. Med allting.
Jag kommer aldrig klaga igen.. haha, kanske om några dagar igen.

Jag orkar inte skriva om allting i Kuba.. ni får veta när vi träffas och jag får visa bilder.. jag har ju knäppt ca 350 bilder :)
Här bjuds det på några underbara ögonblick iaf!

























Idag har mamma, pappa och Kajsa varit här och hälsat på :)
De bjöd på grillat och jag och Jens blev så glada över att de va här så länge!
Nu ikväll har jag tvättat och Jens han har sett på tv så mycket som det går samtidigt som han tittar på datorn :)
Min mobil är inte ofta på, för jag sparar på batteri, för min laddare är i väskan som fortfarande är på vift...
Så jag får pratas vid med folk när vi ses :)
Godnatt för ikväll!

Postat av: Anonym

Underbart att ha er hemma igen. Jättefina bilder, skulle kunna se dom igen. Kram/mamma

2008-06-22 @ 12:30:33
Postat av: Marie

Verkar ha varit en härlig resa! :D Hoppas väskan kommer snart, sånt är lite tråkigt!

STOR Kram

2008-06-23 @ 12:15:13
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback