Arlanda


Vi sitter på arlanda nu. Typ fast.
Jag är hur less som helst för mitt baggage kom inte på rullbandet. Det ska skickas hem till mig... om det någonsin kommer komma tillbaka. Jag har inte ett par rena trosor i Jens väska. Kanske jag får vända mina ut och in..
Vi har iaf varit världens osmartaste och inte tänkt på att det är midsommar imorgon, så det går inga flyg och alla tåg är fullbokade. Så nu har vi lyckats boka ybussen från City Terminalen till Sundsvall imorrn. Sen ska underbara Majvor ställa upp och hämta oss, hon ska ändå till Ösd sen och vidare till Ocke.

Jag vill bara hem nu! Tänk vad skönt och få ligga i sin egna säng med nya och rena lakan.. nu bokar vi nog in oss på rest and fly igen..

Postat av: frida

jag mammma och alex har åkt ybuss från sollefteå farmor skjusade oss till sollefteå så nu kom tilll stockholm halv 5 igårkväll! när kommer ni till rossön!





tusen kramar frida!:)

2008-06-20 @ 08:21:37
URL: http://princessfridas.blogg.se/
Postat av: elinkusin

Härligt att vara hemma igen?

2008-06-21 @ 18:18:55
Postat av: Anna J

Ja du karro, jag hoppas för gudarna att det inte slutar lika för ditt bagage som för mitt när jag var i sydafrika... du vet när de snodde hela väskan...

2008-06-21 @ 21:13:20
URL: http://annakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback