Vilken helg!


Jag vet inte var jag ska börja.. men jag har haft en superduper bra helg hemma i Rossön!

Lördagen tillbringades på byn, för och kolla på alla duktiga människor som sprang Bäverloppet!
Alex, Adam och Frida var först ut! Och duktiga var de!

  

Sen var det dags för dotter Anna och mamma Berit!


De var jäkligt duktiga som tog sig runt den långa milen!
Jag blev alldeles svettig bara av att titta på alla som sprang.
Löpning=inte min grej..

Vinnaren blev iaf Robins skidåkarkompis Mikael Ojala


Han sprang fort som bara den! Grattis!


Alla samlade som sprang för Oves Sport (gulgröna tröjor) och Robin med alla sina skidkompisar!

Det var jobbigt för ögonen denna dag, med alla muskler och bara överkroppar.
Robin hade ju "Camp RossöRobin" i Rossön några dagar som ni kanske har läst i tidningarna.. så det var mycket att titta på, hehe!

På kvällen var det dags för fest!
Anna skulle äta middag hos släkten och jag åt med pappa. Började dricka själv, eftersom han skulle skjutsa in mig.. men det var trevligt ändå. Jag var verkligen på G när jag kom till Anna..
Råkade krocka med Larsa så han fick rövin på både byxor och skjorta..
Det var mening att vi skulle åka till Ström rätt tidigt, men vi kom inte iväg förrän efter 23..
Men det var för att det var ett jäkla drag i Rossön!
Det skrevs autografer överallt.. tuschpennorna slutade fungera efter en stund. Och alla tjejer var nedkluddade överallt.

   
  
   
    
 


Underbart roligt!

Pappa frågade vad jag gjort bak på låret imorse.. hm.. jag hade en stor autograf och jag vet inte ens vem det är..
Så kan det gå!

Nu är jag tillbaka på Frösön och ska jobba inatt..

Postat av: Anonym

Gu´va kul ni verkar ha haft. Snygga killar....å tjejer!/Mamma

2008-07-14 @ 17:47:09
Postat av: Berit

Tack Karro för alla fina bilder! Visst var det en kanonkväll med allt drag i tältet!Till o med gamla tanter gillar när det är full fart!Kram Berit

2008-07-14 @ 18:15:20
Postat av: Amanda

Amen fy tusan! jag måste skratta, fy fan vilken rolig bild den dära sista! och gud vilken rolig kväll vi hade, ojoj! Det kommer vara den bästa i sommar! ojoj:) tack än en gång för jack lånet, det var guldvärt! KRAAAAAAAAAAAAAAAAM

2008-07-14 @ 18:37:58
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/
Postat av: Marie

Å vad kul ni verkar haft!! :D Jag bara jobba i helgen :/ Annars skulle jag varit med! :)



Japp, det blir Piteå för mig. Det känns rätt bra att veta vad man ska syssla med ett tag framöver. Hoppas bara att det är en vettig utb. Annars får jag hitta på någon annat. :)

Vad ska du göra?

Kram <3

2008-07-15 @ 12:05:18
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback