Tälta


GODMORGON!

Det står ett tält på "ön" mellan gångbroarna på väg in till stan. Vem tältar där kan man ju fråga sig?!
Hur kommer man på idéen?

Sist jag tälta måste ha varit i mellanstadiet och det enda jag minns av tältning är fukten som blir på morgonen och ljudet av myggor.
Usch, jag är nog ingen campingmännsika!
Om jag skulle måste sova i ett tält skulle det ha varit en sådant här..



Är på jobbet nu och här ska jag vara resten av dagen ända till klockan 17.
Får se om jag överlever..

Postat av: Anonym

Gulligt flicktält, kan tänka mej att sova där oxå.

Karro!... Jag har varit på loppis, gu´vilket fynd jag gjort. Det blev nåt med guld, fint fint. Sätter ut det på bloggen sen. /Mamma

2008-07-19 @ 12:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback