Södra förstadsgatan 52, Malmö


Där ska jag och Älsklingen bo från 1 september.

Det är helt otroligt hur det här kunde hända oss, men det är verkligen sant.
Jag ska ta det från början och jag ber om ursäkt om jag blir lite skrytig, men det som hänt nu händer bara once in a lifetime.. så nu skiter jag att jag skryter.. JIHOOOOOOO!

Vi har provat blocket och medans visade det sig att Majvor jobbade med en stafettläkare i Sundsvall som hade en lägenhet i centrala Malmö som hon skulle hyra ut.
Vi nappade direkt Jens mailade henne och hon blev jätteintresserade av oss, så igår pratade Jempa med henne och nu är det så färdigt det kan bli utan papper..
Det är en stoor lägenhet på 86 kvm med inglasad balkong (den bara på 16 kvm) som ligger på södra förstadsgatan, vid triangeln i Malmö.
Det bor bara jurister och läkare i huset, så fråga inte hur jag och Jens ska försöka passa in där?!

Lägenheten är möblerad och det ska tydligen vara jättefint säger hon. Vi har inte fått några bilder ännu så inatt drömde jag om hur det såg ut och det var underbart.. Men det kan man ju aldrig veta, så vi får hoppas på det bästa!
Bara garderoben/klädkammare ska vara inredd med små lampor som tänds när man öppnar dörrarna..
jag tror jag döööör.. vi kommer leva som prins och prinsessa :)



Berättar mer sen!


Postat av: Amanda

Vad roooligt :D:D

2008-07-19 @ 14:50:58
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/
Postat av: elinkusin

FÖr en som inte vet så undrar jag vad ni ska göra i Malmö?

2008-07-19 @ 20:31:18
Postat av: Anna J

Ska du flytta Karrobarro??? Vad roligt för er!

2008-07-20 @ 20:35:31
URL: http://annakjonsson.blogg.se/
Postat av: sofie

oj men vilket flyt ni har:) är jätte glad för er.. vi må ta och prata lite sen om de.. pussas på dig massor..fast jag vill inte att ni ska flytt från stan bara från er lägenhet.. haha.. kul pussssss

2008-07-21 @ 00:44:36
Postat av: Marie

ÅH! Grattis, du passar att bo som en prinsessa! ;D Blir super det där! Kom å hälsa på i Pite när du har vägarna förbi ;)

2008-07-21 @ 18:34:07
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh, va´bra att få känna sig som en prinsessa!

Jag kan komma ibland och vara din hovdam.

Puss från Moster.

2008-07-22 @ 06:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback