Idioter


Det är många som jag tycker är idioter.. och jag stör mig väldigt lätt på.. idag är inte min dag och jag blir lätt irriterad.

Vem pissar utanför vår jobbdörr?! Fy fan vad äckligt..
Vem pratar så fort så jag inte hör vad de säger så jag måste fråga, ursäkta vad sa du? (Det tar ju dubbelt så lång tid för kunden att få sitt nummer)
När kunderna säger va? (då måste jag upprepa samma jävla sak en gång till, som jag redan säger 150 gånger per dag)

Om man nu ska tälta, varför slår man upp ett tält i den stekande solen? När det finns massor med skugga!

Mesta av allt alla dess jävla sjuka idioter som ger sig på tjejer nu under yran, jag hatar er så jävla mycket och skulle lätt kunna skära av er snoppen. Och slänga in er i ett brinnande hus!


Postat av: Anonym

Heja på dig Karro! Jag hjälper lätt till! Blir så förb.....på dessa våldsbenägna idioter så man kunde lätt vrida huvve av dom./mamma

2008-07-31 @ 12:09:25
Postat av: mamma gudrun

Jag håller med dej Karro, man skulle lätt kunna vri huvve av dom/mamma

2008-07-31 @ 12:10:40
Postat av: Karin

Håller med, "buntaihopochslåihjäldombara".

Å tänk dom som inte hör vad man säjer fast dom inte är döv!

Puss på´re.

2008-08-01 @ 06:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback